قدسیان

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ... اى کسانى که ایمان آورده‏‌ اید پیوسته به عدالت قیام کنید

قدسیان

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ... اى کسانى که ایمان آورده‏‌ اید پیوسته به عدالت قیام کنید

سیب سرخی سر نیزه ست ، دعا کن من نیز
اینچنین کال نمانم ، به شهادت برسم ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها
قدسیان

آمده ام ای شاه پناهم بده

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ق.ظ

آقا جان آمدنم با توست

امکانات زمینی همه فراهم شده است

فقط مانده است اذن تو

ان شاالله اگر بطلبی امروز عاشقانه پرواز خواهیم کرد

سنگر قدسیان یک دوازده روزی حال و هوای امام رضا را دارد.

شاید بگیرم حاجتم را...

نظراتتان نذری برای حرم ست...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱
ک میل ک اس پور

نظرات (۱۶)

۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۶ بانوی بی قرینه
سلام.طاعاتتون قبول,عیدتون مبارک البته باکمی تاخیر!
اگه مشرف شدیدحرم آقاالتماس دعای زیاد.ماکه این روزاحال وهوای امام رضابه سرمونه ودلمون پای پنجره فولاد.امانمیدونم چراآقانمیطلبن.........
التماس دعا.یازهرا
سلام اخوی، خوشا به سعادتت...
التماس دعا.
سلام.خوشا به سعادتتون. اگر کمی دلتون گرفت،ما رو هم دعا کنید.
التماس دعاااااااااای ویژه
یک خادم افتخاری اش باشم،ای کاش
در شادی و سوگواری اش، باشم ای کاش

یک عمر، میان خاک پای زوّار
در گوشه ی کفش داری اش، باشم ای کاش . . .

التماس دعا در جوار امام رئوف
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۳ وبلاگ بصیرت ما
حاج کمیل سلام (محمد و امیر عباس) وبلاگ بصیرت ما را به یاری خدا درست کردیم و شما را نیز لینک کردیم اگر مایل هستید لینکمان کنید.آدرس وبلاگ بصیرت ما: http://www.basirate-ma.blogfa.com//
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۸ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
از بغض بقیع آسمان شاکی شد،
این بود که آب باعث پاکی شد...

یک سوم جسم هرکسی از خاک است،
چون ثلث ائمه قبرشان خاکی شد
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۷ حسین(اشک های عاشورایی)
می‌گریم آنقدر که کمی وا شود دلم

در بین زائران شما جا شود دلم

بر بال کفتری دل خود را نوشته‌ام

باید کدام صحن تو انشا شود دلم؟

التماس دعاداریم آقاکمیل.
ایشالله که ماروفراموش نکنید...
مگذار مرا در این هیاهو ،آقا/تنها وغریب وسر به زانو آقا/ای کاش ضمانت دلم را بکنی/تکرار قشنگ بچه آهو،آقا/****سلام برادر کمیل زیارت قبول انشاالله.وقتی که دلتون آسمونی شد التماس دعا.
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۱ عطرچادریاس
دلم دل دل میکند برای یک لحظه دیدن ِ طلایی گلدسته هایش...
دلم دلش میخواهد بنشیند ایوان ِ طلا...
دورکعت نماز مستحبی حرمت را بخواند...
دلم همان جواب ِ همیشگی اش را میخواهد...
همان سلامی که هزار ها هزار زائر درروز
روبه حرم ِ امنت
دست به سینه می ایستند و خم میشوند..
و باسوزِ ِدل میخوانند
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا . . .
التماس دعای فراوان
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۵ احساسات نامحسوس
سلام....
خیلی التماس دعا داریم.
دعا کنید امام رضا بطلبه ما هم بریم زیارتش ان شاءالله
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۳ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
توهینی بی شرمانه به چفیه به عنوان نماد خاطرات روزهای جهاد و حماسه
http://www.yalasarat.com/vdchmqnw.23nvqdftt2.html
چندیست هوای چشم من بارانی ست
هـر خشت دلم بیانگر ویرانی ست
بـیـماری دوری از خـراسان دارم؛
تـجـویـز پـزشـک من : "حــــرم درمانی" ست!


سلام علیکم همسنگر
به روزم بعد چند وقت و منتظر حضورتون
یا زهرا س
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۹ مسجد حضرت اباالفضل علیه السلام(اهواز)
سلام علیکم
خدا قوت...
با پستی به نام « مهمات اردوی مشهد » بروزیم.
سلام وبلاگتو دیدم خوبه وجاب تعمل داره برای خوندن بیشتربه وب منم سر بزن من لینکت کردم خوشحال میشم لینکم کنی
یاعلی
بله میشناسی ارودی مشهد خط امام
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۶ تنها ولی باخدا
سلام وممنون بابت مطالب زیباتون اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
علیکم السلام
لطف دارید
عاقبتتان شهادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">