قدسیان

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ... اى کسانى که ایمان آورده‏‌ اید پیوسته به عدالت قیام کنید

قدسیان

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ... اى کسانى که ایمان آورده‏‌ اید پیوسته به عدالت قیام کنید

سیب سرخی سر نیزه ست ، دعا کن من نیز
اینچنین کال نمانم ، به شهادت برسم ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها
قدسیان

روضه خوان می خواند و دل می نویسد

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۱۲ ق.ظ
بدون مقدمه،می رم سر اصل مطلب،خارج از هرگونه نگارش و هرگونه قواعد دستوری،دلی می خواهم بنویسم،دلم سرد است،سنگ است،مانده ام در این قفس،نه پری برای پرواز،نه پایی برای دویدن،دل هایمان باید شکسته باشد،ولی نمی دانم چرا اینطور نیست،به خدا برای دل خود می نویسم،نه برای هیچ چیز دیگر،مناجات میرداماد،می خواند برای شهدا، و من می نویسم آنچه را که دل می خواهد،آنچه را که خود می پسندم،ساعاتی که از شب گذشته،دلم تاب ندارد،نمی دانم،چرا ...
نمی خواهم روضه بخوانم، ولی خسته شدم از این همه دل تنگی و بی وفایی، اشتباه نگیرید، عاشق هستم، نه آن چیزی که شما فکرش را می کنید، دلم تنگ است، ولی دل گشایم جای دیگر است، چیز دیگر است، نمی دانم چرا هر چیزی که به کربلا نزدیک است، انسان را اینگونه عاشق می کند، نمی دانم، راز این ماجرا کجاست؟!

مانده ام بین دوراهی، در برزخ خود گرفتار شده ام، شما بگویید، شاید دیوانه شده ام...
دیگر طاقت ندارم،این موقع ها که از سال می شود، راستش را بخواهین دلم هوایی می شود،
خدایا انگار هر کس که به تو رسیده است،سرمست است افسوس که ما...
نمی دانم،نپرسید؟!من امشب اصلا هیچ چیز نمی دانم!
خسته شده ام، اصلاً‌گرفتار شده ام، شاید امتحان باشد،شاید دیوانه شدم، ولی حس خوبی است،
الله اکبر
رفقا،خسته ام،نپرسید چرا!دلم شکسته است نپرسید چرا!
اشک هایم جاری است،نه برای ریا،این را هم نپرسید چرا!
دل نوشت است،خرده نگیرد مرا!
دلم تنگ است...
نه کاری، نه عملی،دل را ول کرده ام در کیبورد سیستمم،انگار دلم تایپ می کند،
آه...
اصلا"ً امشب نمی دانم،چرا اینگونه ام،چرا آرام و قرار ندارم،
نه می دانم،حالا که فکرش را می کنم می دانم،باز میاید بوی شهدا
وای...وای...
باز شهادت ....
باز شهدا...
بخدا دست انگشتانم نیست،دلم می نویسد،روضه خوان می خواند و دل می نویسد.
گیر کرده ام،نمی دانم چرا اصلاً اینجایم،
ریا...فریب...دروغ...دزدی...گناه پشت گناه...
همه را خودم دارم،به خودتان نگیرید...
خرده نگیرید...
نمی دانم غروب شلمچه را دیده اید یا نه!نمی دانم تا به حال با شهدا رفیق شده اید یا نه!
ای بابا...
بی چاره گی هم قشنگ است...این موقع از سال که می شود،فقط جسمم اینجاست،دلم می رود جنوب،انگار پا که هیچ، دلی جا مانده آنجا،دل که چه عرض کنم،خود را آنجا جا گذاشته ام،خوش بحال آنانکه می فهمند،شهدا را می فهمند،عشق را می فهمند،با هیچ منطقی در روی این کره ی خاکی نمی شود جمع بست،پر کشیدن دل خود هوایی دارد، هر چند،هر سال که می گذرد، دلمان سنگ تر و سخت تر می شود.
امسال قرار نیست که من...بگذریم،شاید حقم باشد،حتماً حقم است...
دلم پر است،انگار تا فردا هم بخواهد می تواند بنویسد،از ناملایمتی های خودم برای خودم.
رفیقم گفت باید صبر کرد...
راستی (سلام ای شهید گمنام) را یادتان هست،چه زیبا خواند رمضانی!

ان گار امشب دلم جای عقل را گرفته است،جدا از هر چیزی،دعا کنید،دعا کنید،برایم دعا کنید...
چقدر خسته ام امشب،خدایا،خودم میدانم شرمنده ای پلاکشم
ولی چه بکنیم،انگار ما را سحر کرده اند،
خدایا تو رو به جون فاطمه،منم ببر،منم ببر
شاید با نوشته هایم جور در نیاید،ولی این را برای خود می نویسم
برای تشکر از شیار 143،برای حاتمی کیا تا بسازد برای شهدا،برای حامد زمانی تا بخواند برای شهدا
باز حقیر را حلال کنید...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۸
ک میل ک اس پور

نظرات (۱۸)

اگر
هدفی برای زندگی
دلی برا دوست داشتن
وخدایی برای پرستش داری
خوشبختی.......
و سلام نام خداست
حرف دل زدی ..................ممنون برادر
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۵ شبکه صدای تو
جناب آقای کاس پور
با سلام.

ضمن تشکر از زحمات شما، مطلب زیبای حضرتعالی تحت عنوان "روضه خوان میخواند و دل مینویسد" برای معرفی و استفاده دیگران، در سایت صدای تو/sedayeto.ir کار شد.

لینک مطلب شما:
sedayeto.ir/index.php/the-best-blogs/5370-2014-02-17-09-52-27.html

*** منتظر مطالب تولیدی جدید خود شما هستیم.

*** تقاضامندیم پس از نوشتن هر پست ، با مراجعه به قسمت ارسال مطلب در سایت، ما را در جریان مطالب جدید خود قرار دهید.

********* ازدوستانتان بخواهید به ما بپیوندند...

با صدای تو ، دیده و شنیده شوید/sedayeto.ir
سلام علیکم مطالبتون واقعا زیبا و پر محتوا بود،خدا به قلمتان برکت دهد امیدوارم دراین راه پیروز و سربلند باشید درپناه حق یاعلی مدد.
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/35251
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۲۵ دکـ لـ مـ هـ
من همیشه بین دو آه ...
پشت سر گناه و
پیش رو آه...
پاسخ:
تعبیر زیبایی بود
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۵ وبلاگستان 8دی
با سلام و عرض ادب.
مطلب شما در وبلاگستان 8دی – مرجع وبلاگ نویسان استان گیلان منتشر شد.
لینک مطلب:
http://8deyblog.ir/41030/
از بروزرسانی شما متشکریم.
.....................................
با لینک کردن و قرار دادن بنر تبلیغاتی وبلاگستان 8دی در وبلاگ خود ما را یاری نمایید.
در صورت تمایل پس از بروزرسانی ما را مطلع سازید.
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۵۶ محمدمهدی باقری
سلام
با مطلبی جذاب و کوتاه و خواندنی تحت عنوان "تار و تور و تیر خدا!" به روز هستیم.خیلی کوتاهه.بخون و نظر بده
دوستون دارم
یا علی
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۱۲ محمدمهدی باقری
آیا میخواهید در یک چشم به هم زدن حکم تمامی مراجع عزام در بارهی صحبت کردن بانامحرم را بدانید؟؟؟
شما رو به سرباز صفر دعوت میکنم
ما رو از نظرات خود آگاه سازید
التماس دعا
یا علی
سلام
برادر
خوبی
مثل همیشه زیبا و بهترین ها را در وبلاگ شما می بینیم
کلا اعتقادی به پاسخ پیام ندارید؟؟

جواب سلام واجبه برادر..
پاسخ:
علیک السلام اخوی
کارهای بسیار مهم تری هم میشه انجام داد
در خدمت هستم
دنیا مشتش را باز کرد.
شهدا "گل" بودند و ما "پوچ".
خدا آنها را برد و زمان ما را...
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۰۳ محمدمهدی باقری
سلام
خدا قوت دادا
خیلی جالب بود.استفاده کردیم
با مطلبی کوتاه و جالب تحت عنوان" دستمال سرخ ها" به روز هستم
بیا بخون.خیلی کمه و البته خیلی جالب
نظر هم بده
منتظرتم
مواظب خودت باش
یا علی
پاسخ:
علیک السلام
تشکر از جنابعالی
حتماً دیدن می کنم
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۴۱ علی ابراهیمی
با سلام، مطلب شما در وبلاگ سردار403 لینک شد.
با لینک کردن سردار403 در وبلاگ خود ما را یاری نمایید.
سلام
به روزیم دوست گرامی
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۰۵:۴۵ محمدمهدی باقری
سلام
خدا قوت دادا
خیلی جالب بود.استفاده کردیم
با مطلبی کوتاه و جالب تحت عنوان"یارانه بگیرید جریمه می شوید!" به روز هستم
بیا بخون.خیلی کمه و البته خیلی جالب
نظر هم بده
منتظرتم
مواظب خودت باش
یا علی مدد
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۵۹ خادم الحسین
سلام.
با مطلبی در مورد حضرت زهرا بهروزیم.
منتظر نظرات شما.
التماس دعا
یا علی مدد
باسلام.
واقعا با خوندن مطلبتون دلم شکست. غروبه شلمچه رو ۴سال پیش دیدم که الان هوایی شدم . ولی متاسفانه خانواده اجازه نمیدن که امسال مشرف بشن. تورو خدا دعا کنید قسمت بشه اگرم نشد مارو یاد کنید اونجا.
یاعلی
پاسخ:
علیک السلام
احساسم این است،که این نظر را با تمام وجودتان نوشتید، انشاالله شهدا هم شما را بطلبن و هم حقیر را

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">