قدسیان

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ... اى کسانى که ایمان آورده‏‌ اید پیوسته به عدالت قیام کنید

قدسیان

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ... اى کسانى که ایمان آورده‏‌ اید پیوسته به عدالت قیام کنید

سیب سرخی سر نیزه ست ، دعا کن من نیز
اینچنین کال نمانم ، به شهادت برسم ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها
قدسیان

سن م کم است...

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۲۵ ق.ظ

معمولاً هر موقع بنده به مشکلی بر می خورد یا در زندگی با گره ای مواجه می شود سمت خدایش می رود،‌ سمت خالقش می رود، هرقدر هم ک گنه کار باشد باز حضرت حق را می خواند، نمی دانم تا ب حال ب جایی رسیدید ک دیگر عقل کاره ای نباشد، اصلاً قفل قفل  باشد، هیچ روزنه ای نیست، فقط و فقط توکل و توسل است که انسان دارد، نمی خواهم هیچ گونه حدس و گمانی از این یادداشتم بزنید،‌امشب قرار است برای دل خود بنویسم(مثل قبلی=روضه خوان می خواند و دل می نویسد)برای خودم می نویسم، چرا ک دیگر عقل را کارساز نمی دانم، حاج مهدی سماواتی می خواند و من می نویسم، مشکل که چه عرض کنم، نمی دانم اسمش را چ بگذارم،‌چند مدتی است...

بگذریم...

خدای من، اگر امتحان است ک بسیار سخت است، خدایا دارا اوستو ندار من، سن م کم است اما دست خودم نیست، نمی دانم چرا اینگونه شد، مگر ب سن است، بخدا نیست، خرده نگیرید بر من که ج نوشته ام، می خواهم برای خدای خود در اینترنت بنویسم.

از کجا بگویم از کدام گناه که اینگونه ب دور خود می گردم، خودت می دانی خدایا با اذن توو پا در این راه نهاده ام، اصلاً رضایتت را می خواهم ک اینچنین ب آب و آتش می زنم، خدایا عقلم دیگر ب جایی قد نمی دهد، نمی دانم ک چ کنم، دست ب دامان حاج اسماعیل... هم شده ام، دیگر خودم را هم نمی شناسم،‌ انتظار تا ب کجا...

خدای من، دیگر خودم را به امانت ول کرده ام، زین پس هرچه شد، می دانم ک ب اراده توست، هر چند ک اهل منطق باشی از نوع زیادش، پای دل ک درمیان باشد، تمام عقل و منطق را در خود ذوب می کند، دوباره می گویم، نمی خواهم هیچ حدس و گمانی بزنید، امشب هم می خواهم برای خود بنویسم، مشکلی ک ندارد؟!

خدایا عجب شبی است امشب، مگر می شود ک انسان هم اینگونه غمگین باشد، خدایا امتحانت بسیار سخت است، کمکمان کن ک پاسش کنیم، به خودت قسم ک دیگر طاقتش را ندارم، چ می کشد این یوسف فاطمه،‌ حال می فهمم، مادر جان-حضرت زهرا-ما که کسی را نداریم، دلمان به شما و فرزندانت خوش است، آن قدر هم گنه داریم در کارنامه مان که اصلاً زبانمان نمی چرخد که خواسته مان را مطرح کنیم،امشب هم دلم را در کیبورد سیستمم ول کرده ام، من یکی ک دیگر از دنیا دل بریده ام، چرا ک سن ام کم است...

دلم تنگ شلمچه را کرده است، دلتنگ غروبشم، دل تنگ تشییع شهدای گمنامشم، دلم هوایی شده است، خدایا، ب همان شهدا قسمت می دهم، من ک نمی خواستم ورود کنم، خودت اذنم دادی، حال اینگونه گرفتار شده ام، گناهانم زیاد است؟!اشتباه کرده ام؟!چه غلطی از من سر زده است؟!که اینچنین باید بسوزم، خودت گفتی ک لا تقنطوا من رحمة الله(از رحمت خدا نا امید نشوید)خدایا ناامید نیستم و نخواهم بود، ولی آنچه ک برایم خیر است را مقدر فرما،  خدایا دیگر نمی خوانمت، چرا که می روم جلو، و با یاد و توو می روم جلو، هیچ کس را هم ندارم، عجب معادله ایی شده است این قصه ی ما...

خدایا در آخر می خواهم قسم ت دهم ب شهدا به حاج اسماعیل... ب حاج محمد تورجی زاده ب مادرمان زهرا(س) خودت هوای ما را داشته باش چرا ک سن م کم است...

دل نوشت:دعا کنید برای م


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۴
ک میل ک اس پور

نظرات (۱۱)

۲۴ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۵۳ یکی از قاسم سلیمانی ها
سلام آقا کمیل ، انسان در سختی هاست که بزرگ ، قوی و پخته میشه ؛ و اینها همه عنایت خدا به بندهای پاک و مقربشه و خدا خوب میدونه چه جوری بنده اش رو پرورش بده .
« یا رب نظر تو بر نگردد »
یاحق
پاسخ:
علیک السلام
تشکر از جنابعالی
صبر پیشه کن!
برای تمام آن چیزهایی که به دست خواهی آورد،
و برای فراموشی آن چیزهایی که از دست داده ای.

« ان الله مع الصابرین »



برگرفته شده از maena.blog.ir
پاسخ:
مرتضی جان
تشکر از شما
ای آن کـه می بینـی مــرا!

رسیــدن یــا نرسیــدن برایـم یک معنــا دارد

و آن حاصـل تـوکــل به اوسـت...

که غیر از این خارج از عبـودیـتست و خارج از سعـادت.

در نگاهـم وصـال، کمـال است.
همین...

و اگـر غیـر از ایـن باشـد، کمــال را به وصــال نمی فروشــم!
هــرگــز!



برگرفته شده از maena.blog.ir
سلام
دست مریضات!اجرتون با حضرت زهرا(س)
نوشتتون در مورد شهید آوینی واقعاعالی بود ان شاالله مشکلتون هم حل بشه
من وبلاگتونو با افتخار لینگ می کنم وشمارو دعوت می کنم به عطرچادر یاس
پاسخ:
علیک السلام
تشکر، لطف شماست
نشانی وب سایتتون رو نذاشتین!!!
اللهم یسر،ولاتعسر،سهل علینا یا رب العالمین.آمین
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
سلام
وقتی مطلبتان را خواندم بیشتر یاد خودم افتادم...
التماس دعا
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۳۵ کیاوش اسدی دوست
انشلا پشت سر ولی امر در بیت المقدس نماز بخوانیم
با امام زمان خود بیت کنیم
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۲۷ پایگاه مجازی لبیک ...
سلام،
با افتخار لینک شدید،
Www.labeik.blog.ir/links
با تشکر،
یا علی...
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۰۶ سرباز گمنام08
سلام
شما هم لینک شدید
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۳۰ احساسات نامحسوس
سلام..
ممنون از شما بزرگوار.
شما هم با افتخار لینک شدید.
سلام انصافا خودت متوجه شدی چی نوشتی/چی رو به چی وصل کردی /آدم باید لقمه رو اندازه دهانش بردارد/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">