قدسیان

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ... اى کسانى که ایمان آورده‏‌ اید پیوسته به عدالت قیام کنید

قدسیان

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ... اى کسانى که ایمان آورده‏‌ اید پیوسته به عدالت قیام کنید

سیب سرخی سر نیزه ست ، دعا کن من نیز
اینچنین کال نمانم ، به شهادت برسم ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها
قدسیان

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام ویژه و مخصوص خدمت وزیر محترم و ارزشی، آقای جنتی

لطفاً در ابتدا از حضرت عالی خواستاریم که اخمهایتان را باز کنید، چرا که دنیا چیزی جز بازی و سرگرمی نیست، هرچند خودتان که استادید(آقای جنتی همان طور که استحضار دارید در حوزه ی علمیه نیز درس می خواندند)

عزیزان احتمالاً به خاطر دارید که چند مدت پیش بود که رئیس محترم جمهور طی نشستی با هنرمندان عزیز و گرامی و منورالفکر، مطالبی را از دهان مبارک شان خارج نمودند:هر هنرمندی می‌خواهد به معنای جهان و عمق جهان برسد، اگر بگوییم هنر مرده را زنده می‌کند سخن به گزاف نگفته‌ایم. پس تقسیم هنرمندان به هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی بی‌معناست."

نظریه آقای دکتر روحانی بعنوان رئیس محترم جمهور به گونه ای با بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران متفاوت بود، خودتان قضاوت کنید.

 امام خمینی (ره) در پیام معروف خود به هنرمندان در شهریور 1367 به تفاوت های دو مدل هنر اشاره کرده و می نویسند:
 
«تنها هنری مورد قبول قرآن است که صیقل دهنده اسلام ناب محمدی - صلی الله علیه و آله و سلم - اسلام ائمه هدی - علیهم السلام- اسلام فقرای دردمند، اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه خوردگان تاریخ تلخ و شرم آور محرومیت‌ها باشد. هنری زیبا و پاک است که کوبنده سرمایه‌داری مدرن و کمونیسم خون‌آشام و نابود کننده اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بی‌درد، و در یک کلمه " اسلام آمریکایی" باشد.»
 
ایشان در بخش دیگری از این پیام می فرمایند: «هنرمندان ما تنها زمانی می‌توانند بی‌دغدغه کوله بار مسوولیت و امانتشان را زمین بگذارند که مطمئن باشند مردمشان بدون اتکا به غیر، تنها و تنها در چهارچوب مکتبشان، به حیات جاویدان رسیده‌اند. و هنرمندان ما در جبهه‌های دفاع مقدسمان این گونه بودند، تا به ملا اعلا شتافتند. و برای خدا و عزت و سعادت مردمشان جنگیدند؛ و در راه پیروزی اسلام عزیز تمام مدعیان هنر بی‌درد را رسوا نمودند. خدایشان در جوار رحمت خویش محشورشان گرداند.» (جلد 21، صص 145)

بگذریم...

چند روز پیش بود که  لیلا حاتمی بعنوان یکی از داوران جشنواره"کن" در کنار 8 داور دیگر حضور فعال داشت، خواهر حاتمی که هر از چند گاهی حاشیه ساز فستیوال های خارجی می شود، واقداماتی را بر خلاف منافع ملی ایران اسلامی صورت می دهد، در جشنواره فیلم کن هم حاشیه ساز شد.

 

در روز یکشنبه  هنگام دیدار داوران این جشنواره علی الخصوص لیلا حاتمی با ژیل ژاکوب رئیس جشنواره ی سینمایی "کن"  در اقدام عجیبی و با ظاهر بسیار نا متعارفی شروع به دست دادن و از آن بدتر اقدام به عمل ضد اخلاقی و ضد ارزشی روبوسی کردن پرداخت.

درست است، تقسیم هنرمندان به ارزشی و غیر ارزشی کاملاً بی معناست چرا که تمام هنرمندان ما ارزشی هستند، فقط عده ای غیر ارزشی در این دنیای سینما و هنر وجود دارد، مثل حاتمی کیاها، ده نمکی ها، پرویز پرستویی ها، حامد زمانی ها و چند تن دیگر، به جز اینها اکثریت ارزشی هستند و در خدمت انقلاب توپ می زنند،خداوند خیرشان دهد.

نمی دانیم که واقعاً "به کجا داریم می ریم؟!"این تذهبون؟!"?!where are we going "هاراگدیریخ؟!کویه شوندریم؟!

واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد که معاون وزیر محترم ارشاد با محکوم کردن این عمل، حاتمی را نماینده زن ایرانی در این جشنواره خواند که باید شان ایران را حفظ کند، نمی دانم از این عمل انقلابی و تاثیرگذار معاون وزیر چگونه تشکر و قدردانی را به جا بیاوریم، زبان ما بی سواتان که قاصر است...

شایان الذکر است که، این گونه سفرهای لیلا حاتمی اولی نبوده و آن طور که پیداست آخری هم نخواهد بود، برای شرکت در جشنواره ی اسکار هم که احتمالاً یادتان هست، صرفاً جهت یادآوری...

باز ما الفاظ افراطی و بی سواد بودن و بدون شناسنامه را به خودمان دادیم، دیگر نیازی نیست عزیزانی که پیام 24 خرداد را دریافت کرده اند، اینگونه الفاظ را به ما اختصاص دهند.

ما که نمی گوییم این گونه سفرها و فستیوال ها  را بازیگران ما نروند، ولی اگر می روندبه گونه ای مروج فرهنگ اسلامی-ایرانی ما باشند نه اینکه خودشان هم همرنگ جماعت شوند، هم اکنون ترویج فرهنگ خودمان هم پیش کش، کار غلطی از شما سر نزند!!! از همین حرکت لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران، رسانه های ضد انقلاب و معاند با فرهنگ ایرانی اسلامی  سوء استفاده کرده و به سرعت پوشش خبری دادند و با خوشحالی فراوان از این اقدام لیلا حاتمی حمایت و پشتیبانی کردند.

دوباره تکرار می کنیم، ما نمی گوییم نروید، ولی اگر خدا وکیلی می روید

این گونه نروید...

غرورم را شکستم؛ ارزشش را داشت دیگر؟ نه؟
به ماندن یا که از رفتن، تو را واداشت دیگر؟ نه؟

نمی‌گویم نرو! باشد برو! تقدیر ما این است
ولی این‌گونه رفتن‌هایت "امّا" داشت دیگر؟ نه؟

اگر راهی به جز رفتن نداری، پس برو دیگر!
نمی‌دانم که اشکم هم تماشا داشت دیگر؟ نه!

مسافر، راه می‌بیند، دلش را زود می‌بازد
یکی از راه‌ها راهی به اینجا داشت دیگر؟ نه؟

گواهی می‌دهد قلبم که روزی بازمی‌گردی
نمی‌پرسم که این امروز، فردا داشت دیگر؟ نه!

همین مطلب در پایگاه خبری - تحلیلی پیک دانشجو

همین مطلب درپایگاه خبری - تحلیلی حزب الله پرس

همین مطلب در  پایگاه خبری - تحلیلی گیلان خبر

همین مطلب در پایگاه خبری - تحلیلی تاثیر

همین مطلب در پایگاه خبری-تحلیلی باصر

همین مطلب در وبلاگستان هشت دی

۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۱ ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۴۸
ک میل ک اس پور

انگار سینمای ایران بدجوری می خواهد به افراد به ظاهر روشن فکرش گوشمالی دهد، مثل اینکه سینمای ایران، امسال هم تمام معادلات افراد به ظاهر هنرمند را بهم ریخته است، چه می کنند این ده نمکی ها...


با فیلم هایی همچون"طبقه ی حساس" به کارگردانی کمال تبریزی-کارگردان با سابقه ی سینمای ایران-و همچنین "خط ویژه" که سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردمی را از سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر دریافت کرده بود

ولی باز هم فیلم مسعود ده نمکی بود که بیش از پنج ملیارد فروش کرد، و باز هم باید منتظر تهمت ها و سیر عظیم جو سازی ها و شایعه پراکنی ها چه از داخل و چه از طریق رسانه های بیگانه باشیم، باز هم باید منتظر ساختن مستند هایی همچون "ده نمکی ها"توسط عناصر وابسته به ضد انقلاب  باشیم.

شاید به گونه ای معراجی های مسعود ده نمکی در ابتدای راه است چرا که قرار است به صورت سلسله مجموعه به نمایش در آید، ولی باز هم مورد توجه عموم مردم در سرار کشور قرار گرفت، مثل فیلم اخیرش ـاخراجی هاـکه با وجود بودن فیلم هایی همچون جدایی نادر از سیمین-برنده جایزه اسکار-باز پرفروشترین فیلم سینمای ایران شد.

شاید جا داشته باشد از فیلم هایی همچون "چ"و "شیار 143"که مورد تحسین بسیاری از مردم فهمیم  ما قرار گرفت هم تجلیلی کنیم، چرا که همچنان این دو فیلم در بسیاری از دانشگاه های کشور برای اکران با استقبال زیادی همراه شده است.

پس نشان داده اند انقلابیون و حزب اللهی ها، که هرجا پا به عرصه ی خدمت و فعالیت می گذارند، موفق و پیروزند، چرا که نیت شان قربة الی الله است.


۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۷
ک میل ک اس پور

بی درنگ  همه مردم ایران اسلامی چفیه ی حضرت آقا را دیده اند، کمتر کسی را می توان پیدا کرد که چفیه ی حضرت آقا را ندیده باشد، چفیه ای که بعد از سی سال همچنان بر شانه های آقایمان نمایان است، این چفیه ی آقا را، دشمنان ما نیز کاملاً می شناسند.
چفیه ای که خود به تنهایی گویای بسیاری از مسائل است، چفیه ای که به تنهایی بسیاری از تهدیدات
نظامی و غیر نظامی را پاسخ می دهد.
چفیه حضرت آقا شفای بسیاری از درد هاست، به نازم آقایمان را، همانطور که گفتم این چفیه  خود گویای بسیاری از مسائل است و ساعت ها می توان برای آن تحلیل نوشت و صحبت کرد.
اما چه زیبا این چفیه بسیاری از منافقین و خائنین به اسلام و انقلاب را کور و کر می کند، و چه زیبا این چفیه به سردمداران کفر و طاغوت پاسخ می دهد، این دستمال- چفیه- با تمام دستمال و شال های عالم متفاوت است، چرا که خون هزاران شهید را به خو
د دیده است، چرا که روی شانه های نائب امام زمان است.
نکة ی کلیدی دیگری که از این چفیه می توان فهمید، این است که حضرت آقا همچنان بربسیجی بودن خود اصرار دارند.
و رهبریت مسلمین جهان نیز باعث نشده است که از بسیجی بون فاصله بگیرند، بلکه دائماًچه بصورت مستقیم و چه بصورت غیر مستقیم بر بسیجی بودن خود اصررار می ورزند.
چه زیبا الگویی است، که او
لین شخص یک کشور خود را با مردم ببیند، هم طراز مردم ببیند،‌ هم ردیف مردم ببیند، چه زیبا تر می شد که سایر مسئولین ما نیز این چنین افتاده گی و صمیمیت را می آموختند.
چه زیبا دوستی در وبلاگش نوشته بود که فلفسه بسیجی این است که دیگر کربلا تکرار نشود، و حال رهبر بسیجیان خود طلایه دار کربلایی هاست.

آقا جان

ما بسیجیانت آماده ایم 

سرباز اسلام هستیم و افسر ولایت

همین مطلب در پایگاه سربازان گمنام

همین مطلب در حرف تو

همین مطلب در سیاهکل

۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۵۵
ک میل ک اس پور

باز هم ب جمعه نزدیک شدیم...

آیا می شود فردا؟!

زبانم لال ولی فک نکنم ک شود!

خدایا جمعه هایت می آیند و می روند...

ولی خبری نیست ک نیست...

حق داری که نفرستی آن صاحب حقیقی مان را...

خدایا دیگر طاقتمان ب سر آمده...

دیگر نداریم هیچ انگزه ایی...

دیگر شهرمان بوی جبهه نمی دهد...

دگیر کسی پای دعا کمیل نمی نشیند...

خدایا اینجا رهبرمان فریاد هم بکشد کس ب کسی نیست...

بچه حزب اللهی ها را فقط در گلزار شهدا می توانی پیدا کنی...

اینجا محاسن داشن جرم است...

اینجا چادر گذاشتن املی ست...

اینجا نماز خواندن کار بسیار سختی ست...

دغدغه ی فرهنگی داشتن هم اینجا جرم است...

اینجا نماز اول وقت ریاکاری است...

اینجا خانه از پای بست ویرانه است...

اینجا دیگر ریا کاری فریاد میزند...

دزدی که دگر افتخار است....

بی دینی هم ک دیگر مدرن شدن معنی می دهد...

اینجا شعار دهندگان بسیار است...

عمل کنندگان هم کم است...

دانشگاه شده محل تجمع معشوقه نماها...

خدا پدر پچه بسیجی ها را بیامرزد...

اگر این ها هم نبودند دیگر فاتحه ی کشور را باید می خواندیم...

بنازم آقایمان، آقا سید علی رو که همچنان چفیه بر دوشش نمایان هست...

و این چفیه خود به تنهایی گویای بسیاری از مسائل است...

از آقایمان گفتم...

امسال در جنوب یکی از بچه های خادم ، پشت پیراهن بسیجی اش نوشته بود که...

آقا سید علی جیگرتو!!!

این جمله واقعاً برایم بسیار زیبا بود...

بگذریم...

غریبی هم بد است،خصوصاً ک اگر خود صاحب خانه باشی...

امام زمان(عج) سر تا پایمان غرق گناه است...

نمازهایمان تا سقف مسجد هم بالا نمی رود....

روزه هایمان هم که فقط گشنگی و تشنگی کشیدن است...

تها خوشی مان این است...

ک برای آقایمان برای ولایت آقایمان جان مان را کف دست می گیریم...

مولا جان منتظرتان هستیم که بیایید...

تو رو خدا زودتر بیایید...

درست است اینجا رحم و فا دیگر معنا ندارد...

ولی بچه حزب اللهی ها هستند در این گوشه و کنار...

گمنامند خودت می دانی...

ما را خودت تربیت کن آقا جان...

یا اباصالح در نماز شبت ما را دعا کن...

آقاجان می دانم  هر سه شنبه و هر پنج شنبه ک نامه ی اعمال ما ب دستت می رسد...

سرت پایین است...

آقا جان دیگر خدا را نمی خوانیم برای ظهورت...

خودت ظهور کن...

امام زمان فردا جمعه است...

نمیدانم چشممان منور می شود یا نه...

ولی تو رو خدا ما را هم از یارانت قرار ده...

در پایان...

حرفم با خائنین است...

با منافقین است...

با گرگ های در لباس میش است...

با ریش داران بدون ریشه است....

با بی دین ان دنیا پرست است...

حواستان باشد که اگر ما خامویش...

نشان ازنبود ما نیست ...

بلکه ما گوشمان ب دهان آقایمان هست...

اگر عزیز تر از جانمان گویند (ب)بعضی ها را در داخل کشور بادکنک می کنیم

خارجی ها که دیگر بماند...

حواستان باشد

ما اهل کوفه نیستیم

فان حزب الله هم الغالبون


۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۰۰
ک میل ک اس پور

امروزه رسانه بعنوان تاثیر گذارترین ابزار مهم در پیشبرد اهداف جوامع بین المللی به شمار می رود، جامعه ی امروز بدون رسانه غیر قابل تصور است، وسایل ارتباط جمعی برای جوامع مهم بوده و سیاست گذاری های آن بسته به نوع نظامی که رسانه تابع آن است را دارد.
رسانه های جمعی رسانه هایی هستند که در زمان واحد، پیام های یکسان را برای تعداد زیادی از افراد ارسال می کنند.
در جوامع غربی رسانه های جمعی و علی الخصوص رسانه های تصویری تنها برای پوشش خبر و اطلاع رسانی نیستند بلکه نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف استعماری کشو
رهای خود را ایفا می کنند.
امروزه دیگر کشورهای سلطه گر جهت تصرف منطقه یا کشوری به منظور تامین مقاصد استعماری خود از لشکرکشی هایی که با هزینه های کلان و سنگینی روبرو باشد به شدت خودداری می کنند، چرا که با هدف گذاری دقیق  و برنامه ریزی، و با هزینه ای ن
سبتاً کم تر با ابزار رسانه تمام ارزش های آن منطقه مورد نظر را بی ارزش و تمام بی ارزشی ها را ارزش جلوه می دهند و اهداف خود را آرام آرام پیاده سازی می کنند و به صورت کاملاً نرم به مقاصد مورد نظر دست پیدا می کنند.
امروزه غول رسانه ای جهان در خدمت غرب و صهیونیسم است و همواره تمام اهداف و برنامه های سلطه گرانه ی خود را به شیوه ایی کاملاً زیرکانه و دقیق در حال پیاده کردن می
باشند.
انقلاب اسلامی ایران نیز همواره مورد حملات سنگین و بی پایان رسانه های بیگانه و معاند قرار دارد و همواره در این عرصه شکست های بسیار عظیمی را نیز متحمل شده است.

شبکه های رسانه ای  که غرب و صهیونیسم به صورت گسترده علیه انقلاب اسلامی ایران سازماندهی می کنند از شمارش خارج است و به صورت کاملاً دقیق از اعتقادات تا مسائل سیاسی-اقتصادی-اجتماعی و علی الخصوص فرهنگی مردم ایران اسلامی را مورد تاثیر خود قرار می دهند، و اهداف استعماریشان کم و بیش در حال پیاده شدن بر افکار و کردار مردم است.
این رسانه ها نه تنها علیه ما
در داخل ایران برنامه ریزی شده اند بلکه در کل دنیا نیز این گونه رسانه ها را تقویت و ترویج کرده اند به گونه ای که موج عظیمی از ایرانی هراسی با محوریت شیعه هراسی را در کل دنیا مدیریت می کنند، که متاسفانه بعضاً در برخی مسائل در سطح بین الملل بر کشور ما تاثیرات منفی بر جای می گذارد.
رسانه ها امروزه در سطح بین الملل در تاثیر گذاری و جریان سازی مسائل مهم و جلوه دادن و بزرگ نمایی مسائل کم ارزش از اهمیت والایی برخوردارند.

رسانه های تصویری وابسته به استکبار جهانی، امروزه به صورت کاملاً ‌یک صدا و هماهنگ برنامه های عظیمی را در انحراف انقلاب اسلامی ایران مدیریت می کنند.
آن گونه که آن ها-رسانه های دشمن-علیه فرهنگ ما هزینه می کنند و برایش برنامه ریزی دارند، ما و
رسانه ی ایران اسلامی برای تقویت فرهنگ اسلامی-ایرانی مان هزینه نمی کنیم و اهداف رسانه های جمعی ما هم عمدتاً کوتاه مدت است.
با این اوضاع که دشمن از چنین ابزاری این گونه استفاده می کند، ما نیز باید از این وسیله ی مهم نیز کم
ال استفاده و بهره  را ببریم به گونه ای که انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه های بین الملل تبلیغ کنیم.
باید امروزه سبک زندگی اسلامی –ایرانی را به وسیله ی رسانه اعم از مکتوب و تصویری  و فیلم و سریال و ... را در کره ی خاکی ترویج دهیم، چرا که غرب و صهیونیسم به شدت و با توان بالا در حال تبلیغ 
life styl مورد نظرشان که همان اهداف دنیا گرایانه خودشان هست را مد نظر قرار دارند، البته در درجه ی اول برای رویایی با غول رسانه ای جهان-غرب- نیاز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار وسیعی دارد، که آن را هم جوان انقلابی ایرانی ثابت کرده است که اگر به او اطمینان شود، خوب می تواند پاسخ  دهد.
به امید ظهور  منجی بش
ریت-آقا امام زمان (عج)-

همین مطلب در پایگاه تحلیلی باصر

همین مطلب در پایگاه تحلیلی تاثیر

همین مطلب در پایگاه خبری تحلیلی 8 دی نیوز

همین مطلب در پایگاه خبری تحلیی پیک دانشجو

همین مطلب در حزب الله پرس

همین مطلب در عمارنامه

همین مطلب در شبکه وبلاگی صدا تو

همین مطلب در حرف تو

همین مطلب در پورتال تخصصی مناظره و گفتگو در کشور


۷ موافقین ۱ مخالفین ۱ ۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۲۴
ک میل ک اس پور