قدسیان

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ... اى کسانى که ایمان آورده‏‌ اید پیوسته به عدالت قیام کنید

قدسیان

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ... اى کسانى که ایمان آورده‏‌ اید پیوسته به عدالت قیام کنید

سیب سرخی سر نیزه ست ، دعا کن من نیز
اینچنین کال نمانم ، به شهادت برسم ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها
قدسیان

از تشییع شهدا تا برد والیبال

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ

دلواپسی و نگرانی و برخورد بسیار عجیب دولتمردان تدبیر وامید از هرگونه تجمع در گوشه و کنار کشور موجبات عصبانیت مردم ایران اسلامی را مهیا  نمود.به گونه ای که در این چند مدت همه را با برچسب تندرو بودن و خودسر پذیرایی می کردند، هم اکنون هر تجمعی در کشور ما چه  تجمع ورزشی و چه تجمع مذهبی، دولتمردان ما را وادار به تصمیمات امنیتی می کند.

جالب تر اینکه افراد شرکت کننده در این تجمعات  به گفته  سخنگوی وزارت کشور حسینعلی امیری از سوی ارگان های امنیتی رصد می شوند به گفته آقایان؛ تشییع شهدا در تهران هم مجوز نداشته است در صورتی که برای چنین مسائلی شورای تامین استان تشکیل می شود و نیازمند هماهنگی های بسیار زیادی است و آیا اصلاً امکان دارد که دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در چنین مراسم بی مجوزی سخنرانی کند، آیا اصلاً امکان دارد که وزیر دفاع دولت تدبیر و امید در چنین مراسم بی مجوزی حضور پیدا کند، آیا از همه مهمتر امکان این است که رهبر انقلاب به چنین مراسم بی مجوزی پیام بدهند و از مردم خدا جو تشکر و قدردانی کنند.

می توان اعتراض مردم ایران را در چنین برهه ای از زمان، در عدم اتخاذ صحیح دولت در رویکرد سیاست خارجه دانست، رویکردی که فقط نگاه به دست کدخدا را دارد و مردم بر این باور اعتقاد راسخ پیدا کرده اند که دشمن، دشمن است و دشمنی می کند و باید به این جوانان پرشور و شعور اعتماد کرد و کشور را به پیش برد.

می توان بر این مساله هم بسیار تعقل و تدبر کرد که راهپیمایی های دوستان دولت مرد ما در سال 88 در کف خیابان های تهران به زعم خودشان نمونه ای از ابراز آزادی بیان در کشور بود و هیچ تعارضی با قانون نداشت، آن فتنه ای که همچنان آسیبش را کشور با تحمیل تحریم های سنگین در حال گذراندن است، هیچ گونه تضادی با قانون نداشت و آن پارتی های آشکار و جولان دادن دخترک ها و پسرک های مرفه در خیابان های کشور به خاطر بیانیه لوزان هیچ گونه مشکل شرعی و قانونی از سوی دولت نداشت، لذا هر تجمعی که برای حمایت از دولت مردان باشد خوب است و هر تجمعی که برای آنان نباشد، بروند به جهنم!!

پس از برد تیم والیبال ایران در مقابل امریکا، برای اولین بار آقای لاریجانی تنها پیام تبریک فرستاند و خبری از آقای روحانی نبود، و پس از اتمام دو بازی والیبال و خوشحالی مردم از این بازی ها دوباره روزنامه های زنجیره ای تیتر کردند که از «مصادره برد والیبال تا مصادره تشییع شهدا» مانده ایم که منظور از مصادره کردن چیست؟! درضمن اگر مصادره کردن با همان مفهوم دوستان زنجیره ای ما آنقدر آسان است که اینگونه تجمعات خودجوش مردمی را می توان هدایت کرد، چرا عالیجنابان توان مصادره کردن را ندارند.

مردم ایران اسلامی و علی الخصوص جوانان خوب فهمیده اند که با نگاه به آمریکا کشور آباد نمی شود و این توهمی بیش نیست که نیاز آب خوردن ما هم باید از رفع تحریم ها حاصل شود.

نظرات (۱)

سلام
بابا چه عجب پیداتون شد؟!!!!!!!11

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">