قدسیان

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ... اى کسانى که ایمان آورده‏‌ اید پیوسته به عدالت قیام کنید

قدسیان

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ... اى کسانى که ایمان آورده‏‌ اید پیوسته به عدالت قیام کنید

سیب سرخی سر نیزه ست ، دعا کن من نیز
اینچنین کال نمانم ، به شهادت برسم ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها
قدسیان

دلم شاعر است

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹ ق.ظ

با اذن تو پا در این راه نهاده ام///اذن را از تو گرفته ام و پا در این راه نهاده ام

خودت می دانی که دارا اوستو ندار من///می خواهم به هوالرزاق اطمینان کنم

خودت می دانی خدایا، که توکل کرده ام و توسل به مادرم زهرا(س)

خدایا در این ره اگر خیر است خودت یاری رسان

خدایا هرچند گنه کارم ولی عاشق مادر پهلو شکسته ام

خدایا باز می گویم که با اذن تو پا در این ره نهاده ام

خودت خیرش کن چرا که خیر است

خودت حلش کن چرا که معادله است

رفته ام جلو با توکل و توسل

هر کسی کسی دارد///و من فقط تو را دارم

دستانم بلند است به آسمان///خدایا کمکم کن در حد توان

چه زیبا گفت آوینی:وقتی عقل عاشق شد،شهید می شوی

  • دل نوشت:خدایا خودت می دانی چه می خواهم...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۵
ک میل ک اس پور

نظرات (۱)

۰۵ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۵۶ علی ابراهیمی
زیبا بود.
پاسخ:
تشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">