پشتش گرمه
امروزه تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتورها در جذب مشتری است، رنگ و لعاب تبلیغات هرچه بیشتر باشد،مجذوب شدن مخاطب به آن تبلیغات و در نهایت به آن محصول بیشتر می شود.
در تمام دنیا تبلغات در صف اول تبلیغ محصول مورد نظر می باشد، جذب مخاطب و مشتری در عرصه ی با شیوه ی تبلیغات یک روش ایده آل و مورد مناسب است.
شاید همه ی شما تبلیغ ایران رادیاتور(پشتم گرمه) را دیده باشید، نقش آن خرس و شعر مناسب برای تبلیغ آن محصول به زیبایی صورت گرفته است.
اشتباه تصور نکنید، قرارمان بر این نیست که امروز بحث تبلیغات را مورد نقد و بررسی قرار دهیم، تبلیغ ایران رادیاتور را هم نمی خواهیم انجام دهیم، شعر پشتم گرمه در تبلیغات ایران رادیاتور را هم نمی خواهیم تحلیل کنیم.
بلکه هدف مان از انتخاب کردن ایت تبلیغ-پشتم گرمه-برای محصول مورد نظر قرابتی خاص به یک پشتم گرمه ی دیگر دارد، انگار که این پشتم گرمه-ایران رادیاتور- با آن پشتم گرمه که اتفاق افتاده شبیه است.
پشتم گرمه ی دوم با یکی از آقازادگان ما رابطه ی فعل و فاعلی دارد
آقای م-ه چند روز است که به دادگاه می رود و میاید، آن قدر پشتش گرم است که دادگاهش غیر علنی برگزار می شود، آنقدر پشتش گرم است که پس از چند سال دادگاهی می شود، ایران رادیاتورش بسیار قوی است، آنقدر پشتش گرم است که اگر بازدداشت هم شود، مرخصی می گیردو برای ماموریت کاری به لندن می رود، آنقدر پشتش گرم است که برای رفتن به دادگاه به گونه ای می خندد که انگار خبری نیست و نبوده...
دستگاه قضا، دستگاهی که باید عدالت را در جامعه اجرا نماید، حرف حسابمان با شماست، حواستان باشد که انقلابی و عادلانه برخورد نمایید، کوتاهی نکنید و خشم مردم را افروخته نکنید، آقای قاضی مقیسه که پرونده ی این آقازده ی عالیجانب دست شماست، بدانید که هیچ گونه کوتاهی از قوه ی قضائیه قابل تحمل نیست، و آنچنان که از سابقه ی شما پیداست می دانیم که تحت تاثیر هیچ فشار و قدرتی قرار نمی گیرید و قاطعانه حکم خواهید داد.
مطالب مرتبط: